Moje Doładowania Energetyczne - wyszukiwarka punktów sprzedaży

Wybierz usługę, sieć bądź wpisz nazwę miejscowości aby wyszukać punkty

Jak doładujesz licznik prądu?

  • Podajesz rachunek sprzedawcy w swoim sklepie Podajesz rachunek sprzedawcy w sklepie
  • Sprzedawca skanuje kod kreskowy umieszczony na blankiecie rachunku Sprzedawca skanuje kod kreskowy umieszczony na blankiecie rachunku
  • Dane z rachunku zostają błyskawicznie odczytane
  • Opłacasz kwotę rachunku powiększoną o aktualną prowizję
  • Otrzymujesz dowód wpłaty - wydruk z terminala potwierdzający wpłatę, który należy zachować
Miesięcznie za pośrednictwem sieci Moje Płatności przeprowadzanych jest ponad 200 tysięcy transakcji doładowań energetycznych. W sieci Moje Płatności usługa sprzedaży doładowania energii dostępna jest w blisko 14 000 lokalizacjach w Polsce. Doładowanie przedpłatowego licznika energii dzięki usłudze Moje Doładowanie Energetyczne jest szybkie nie tanie.

Aktualny cennik prowizji

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  • Natychmiast po wprowadzeniu do licznika zakupionego kodu doładowania umieszczonego na oryginale potwierdzenia zapłaty.
  • Współpraca z zakładami energetycznymi odbywa się w oparciu o podpisane umowy w zakresie przyjmowania i przekazu płatności z tytułu przedpłaconej sprzedaży energii w autoryzowanych punktach sieci moje doładowania energetyczne. BillBird odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego z każdorazowo zawieranej umowy w zakresie zlecenia przekazu płatności Jednorazowej Wystawcy na zasadach określonych w Ustawie z dnia 19 sierpnia 2011r. (t. jedn. Dz.U. z 2014r., poz. 873 ze zm.) na podstawie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego („KNF”), która jednocześnie sprawuje nadzór nad BillBird jako Krajową Instytucją Płatniczą wpisaną do rejestru pod numerem IP2/2012.
  • W sytuacji, gdy kod doładowania do licznika prądu został zakupiony i wydrukowany poprawnie w sieci moje doładowania energetyczne, ale po wprowadzeniu do licznika nie nastąpiło zasilenie należy zgłosić się z orginałem potwierdzenia zapłaty bezpośrednio do zakładu energetycznego, który jest dostawcą prądu. W pozostałych przypadkach (nieczytelnie wydrukowany kod doładowania, upomnienie dotyczące braku wpływu środków za doładowanie energii) należy:
    - zgłosić się z oryginałem potwierdzenia zapłaty do punktu, w którym opłacony został rachunek;
    - lub przesłać wymienione poniżej dokumenty na adres BillBird S.A. ul. Kamienna 21, 31-403 Kraków;
    - lub skontaktować się z telecentrum BillBird pod numerem telefonu: +48 12 293 34 00;
    - lub wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać go faxem na numer: +48 12 293 33 02, listem lub jako skan na adres e-mail: support@billbird.pl;
    - lub wypełnić formularz reklamacyjny online.

    Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:
    - oryginał potwierdzenia zapłaty
    - formularz reklamacyjny
    - inne wymagane dokumenty np. faktura, wezwanie do zapłaty itp.

Regulamin usług

Wczytywanie

Kontakt

Dane adresowe Orbita Sp. z o.o. | Dojazd
ul. Kamienna 21, 31-403 Kraków
tel. +48 12 293 33 34
fax. +48 12 293 33 01
Formularz kontaktowy
Mapa dojazdu

Wybierz usługę, z której chcesz skorzystać.

Można wybrać kilka opcji