Bezpieczeństwo

Utrzymywanie najwyższych standardów bezpieczeństwa jest jedną z kluczowych cech usługi Moje Płatności. Dokładamy wszelkich starań, aby udoskonalać nasz system bezpieczeństwa i stale dostosowujemy go do nowych wymagań, jakie stawiane są przez firmy działające w obszarze bezpieczeństwa płatności internetowych.

Transmisja danych w ramach usługi Moje Płatności odbywa się wyłącznie poprzez szyfrowane połączenia SSL, co zapobiega przechwytywaniu i zmienianiu przesyłanych danych. Naszym partnerem rozliczającym transakcje z wystawcami jest BillBird S.A., posiadająca certyfikat potwierdzający zgodność wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z normą ISO/IEC 27001. Tym samym znalazła się w elitarnym gronie kilkudziesięciu polskich przedsiębiorstw spełniających kryteria tego międzynarodowego standardu. BillBird S.A. jako licencjonowany dostawca usług przekazu pieniężnego podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego. Transakcje kartowe, przelewy PBL (pay-by-link) oraz przelewy błyskawiczne obsługuje eCard S.A.. Jako agent rozliczeniowy podlega on nadzorowi Narodowego Banku Polskiego, a w zakresie zabezpieczeń spełnia standardy organizacji VISA i MasterCard.

Proces płatności kartą za pomocą usługi Moje Płatności, zarówno poprzez aplikację mobilną, jak i stroną internetową, przebiega w analogiczny sposób, jak w przypadku standardowej płatności kartą płatniczą. Opłacenie rachunku następuje dopiero po otrzymaniu przez serwis Moje Płatności informacji o tym, że Klient posiada wystarczające środki.

Bezpieczeństwo transakcji mobilnych

Serwis MojePłatności.pl, dzięki współpracy nawiązanej z uPaid Sp. z o.o. (serwis manager, certyfikowany partner technologiczny MasterCard) i eCard S.A. (agent rozliczeniowy), zapewnia wysokie bezpieczeństwo obsługiwanych transakcji. Jest ono realizowane zarówno na poziomie transmisji danych, jak i procedur autoryzacji transakcji i identyfikacji użytkownika.
Bezpieczeństwo transakcji jest ponadto gwarantowane przez mechanizmy służące do zabezpieczania sieci GSM.

Przebieg transakcji nie pozostawia na telefonie żadnych śladów pozwalających na nieuprawnioną realizację innej transakcji.

UWAGA! Ważne! W przypadku kradzieży/zgubienia telefonu wystarczy niezwłoczny kontakt z operatorem telekomunikacyjnym i blokada telefonu komórkowego.

Bądź bezpieczny – przestrzegaj poniższych zasad:

HASŁO

  • Chroń poufność swoich haseł; jeśli podejrzewasz, że ktoś mógł poznać Twoje hasło, od razu je zmień!
  • Nie używaj jednego hasła do wszystkiego, ale twórz oddzielne hasła, dedykowane różnym usługom.
  • Jeśli nie ufasz swojej pamięci i chcesz hasło zapisać, to zrób to w miejscu dostępnym tylko dla Ciebie i w sposób uniemożliwiający identyfikację hasła osobom przypadkowym.
  • Im hasło dłuższe, złożone z kombinacji liter, cyfr i znaków specjalnych – tym bezpieczniejsze.
  • Co jakiś czas profilaktycznie zmieniaj hasło.

DANE KARTY

  • Serwis MojePłatności.pl nigdy nie będzie Cię prosić o podanie hasła. Nigdy też w korespondencji mailowej, SMS-owej lub rozmowie telefonicznej nie będziemy Cię prosić o podanie danych dotyczących kart (pełen numer karty, kod mPIN/CVC2/CVV).

LOGOWANIE

  • Aby zalogować się na stronie www.mojeplatnosci.pl, wpisz właściwy adres w linii adresowej przeglądarki.
  • Do logowania nigdy nie używaj linku lub adresu przesłanego w wiadomości e-mail.
  • To ważne, aby za każdym razem sprawdzać przed logowaniem, czy w przeglądarce internetowej w polu adresu pierwszą częścią zapisu są litery https – jeśli nie, opuść stronę.

BEZPIECZNY KOMPUTER

  • Dbaj o to, by Twój komputer miał aktualne zabezpieczenia antywirusowe, oficjalną wersję systemu i przeglądarki internetowej.
  • Na bieżąco instaluj zalecane przez producenta aktualizacje systemu i przeglądarki.
  • Systematycznie używaj programów antywirusowych, pamiętaj o ich aktualizowaniu!
  • Sprawdź, czy masz włączoną zaporę osobistą (Firewall) – chroni ona Twój komputer przed ingerencją osób niepowołanych, ogranicza dostęp do informacji o użytkowniku i zasobach komputera.
  • Nie dokonuj transakcji w miejscach ogólnie dostępnych (np. publiczne sieci Wi-Fi, kawiarenki internetowe).
  • Pamiętaj o zabezpieczeniu hasłem domowej sieci Wi-Fi.
  • Nie otwieraj i nie uruchamiaj na swoim komputerze plików oraz programów nieznanego pochodzenia.
  • Korzystaj tylko z legalnego oprogramowania.

Kontakt

Dane adresowe BillBird S.A. | Dojazd
Ul. Wielicka 28b bud.C, 30-552 Kraków
tel. +48 12 293 33 34
fax. +48 12 293 33 01
Formularz kontaktowy
Zasady przetwarzania danych osobowych, zawartych w formularzu kontaktowym określone zostały w Informacji dot. Ochrony Danych Osobowych
Mapa dojazdu