Metody Płatności

Płacę kartą

W mojeplatnosci.pl umożliwiamy płatność kartami kredytowymi, debetowymi i pre-paid zarówno w systemie MasterCard jak i VISA. Aby sfinalizować płatność po wybraniu właściwego systemu zostaniesz poproszony o wprowadzenie danych posiadacza oraz danych z karty. Przed dokonaniem płatności upewnij się, że karta obsługuje transakcje zdalne.

E-przelew

Mojeplatnosci.pl udostępnia płatność poprzez e-przelew. Aby dokonać płatności tą metodą wybierz ikonę banku, z którego wysłana zostanie płatność. Po chwili zostaniesz przekierowany do serwisu transakcyjnego swojego banku, Dane do przelewu, takie jak numer konta odbiorcy oraz kwota transakcji zostaną wypełnione automatycznie.

Jeśli na naszej stronie brakuje logotypu Twojego banku wybierz opcję płacę kartą. Pamiętaj, nie wszystkie banki księgują transakcje 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Tabelę z dostępnością płatności prezentujemy poniżej.

Dostępność banków

 

Nazwa Banku/Usługi Dni powszednie Sobota Niedziela
Bank PEKAO S.A. (Pekao24przelew) 00:00-24:00 TAK TAK
Bank Ochrony Środowiska S.A. (Płać z BOS) 05:00-23:00 NIE NIE
Deutsche Bank PBC S.A (DB Transfer) 08:00-19:00 NIE NIE
Bank PEKAO S.A. (PeoPay) 00:00-24:00 TAK TAK
Invest-Bank Polska S.A. (Płacę z Invest-Bank) 08:00-19:00 NIE NIE
Kredyt Bank S.A. (przelew półautomatyczny) 07:00-20:00 NIE NIE
Bank Pocztowy S.A. (przelew półautomatyczny) 07:00-21:00 NIE NIE
Bank Spółdzielczy we Wschowie (przelew półautomatyczny) 08:00-18:00 NIE NIE
Raiffeisen Bank Polska S.A. (przelew półautomatyczny) 08:00-18:00 NIE NIE
PKO BP S.A. (Przelew Półautomatyczny) 00:00-24:00 TAK TAK
Credit Agricole Bank Polska S.A. (przelew półautomatyczny) 00:00-24:00 TAK TAK
BZ WBK S.A. (przelew półautomatyczny) 00:00-24:00 TAK TAK
Bank DNB Nord Polska S.A. 07:00-19:00 NIE NIE
ING Bank Śląski 00:00-24:00 TAK TAK
Alior Bank 00:00-24:00 TAK TAK
Alior Sync 00:00-24:00 TAK TAK

Płatność mobilna

Mojeplatnosci.pl działa również jako aplikacja na telefony komórkowe. Aby zainicjować płatność telefonem należy do numeru telefonu komórkowego podpiąć dowolną kartę płatniczą obsługującą transakcje zdalne (tzw. MOTO). Po potwierdzeniu transakcji kodem CVC2, CVV lub mPIN-em, pieniądze z karty lądują na wskazanym koncie wystawcy rachunku.

Rejestrując się po raz pierwszy, zakładasz konto w MasterPass, podajesz numer telefonu, adres e-mail, numer i datę ważności karty płatniczej. Uzupełnienie tych rubryk kończy proces rejestracji i od razu można zacząć przeprowadzać transakcje najszybciej jak tylko się da.

Szczegóły na temat aktywacji karty w MasterPass dostępne są tutaj.

Kontakt

Dane adresowe BillBird S.A. | Dojazd
Ul. Wielicka 28b bud.C, 30-552 Kraków
tel. +48 12 293 33 34
fax. +48 12 293 33 01
Formularz kontaktowy
Zasady przetwarzania danych osobowych, zawartych w formularzu kontaktowym określone zostały w Informacji dot. Ochrony Danych Osobowych
Mapa dojazdu