Moje Doładowania - wyszukiwarka punktów sprzedaży

Wybierz usługę, sieć bądź wpisz nazwę miejscowości aby wyszukać punkty

Jak doładuję?

Telekarta lu E-Voucher

kod doładowywujący

  • Wybierasz kwotę doładowania
  • Płacisz w kasie wybranę kwotę
  • Sprzedawca drukuje Ci paragon z unikalnym kodem doładowania
  • Uzupełniasz konto wstukując kod z paragonu kiedy tylko chcesz

Telenumer lub Top-OP

doładowanie natychmiastowe na numer telefonu

  • Podajesz sprzedawcy numer telefonu, który chcesz doładować
  • Wybierasz kwotę doładowania (nominał lub dowolną kwotę z określonego zakresu doładowań)
  • Płacisz w kasie
  • Dostajesz sms z potwierdzeniem transakcji

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  • Kiedy zapłacisz za doładowanie komórki, dostaniesz w kasie paragon potwierdzający transakcję. Jeśli będą jakiekolwiek opóźnienia w zasileniu Twojego konta:
    - skontaktuj się z naszym telecentrum pod numerem telefonu: +48 12 293 34 00;
    - lub wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij go faxem na numer: +48 12 293 33 02, listem lub jako skan na adres e-mail: support@billbird.pl;
    - lub wypełnij formularz reklamacyjny online.
  • - zasilasz konto na dowolną kwotę
    - oszczędzasz czas, robiąc to przy okazji zakupów
    - możesz doładować konto o każdej porze dnia lub nocy - niektóre punkty czynne są 24 godziny na dobę
    - to idealny sposób na zrobienie znajomym prezentu lub niespodzianki poprzez doładowanie im komórki

Regulamin usług

Wczytywanie

Kontakt

Dane adresowe Orbita Sp. z o.o. | Dojazd
ul. Kamienna 21, 31-403 Kraków
tel. +48 12 293 33 34
fax. +48 12 293 33 01
Formularz kontaktowy
Mapa dojazdu

Wybierz usługę, z której chcesz skorzystać.

Można wybrać kilka opcji