Wybierz usługę i wpisz nazwę miejscowości aby wyszukać punkty
Jak zapłacisz za rachunek?
Podajesz rachunek sprzedawcy w sklepie
Sprzedawca skanuje kod kreskowy umieszczony na blankiecie rachunku
Dane z rachunku zostają błyskawicznie odczytane
Opłacasz kwotę rachunku powiększoną o aktualną prowizję
Otrzymujesz dowód wpłaty - wydruk z terminala potwierdzający wpłatę, który należy zachować
Usługa świadczona jest przez BillBird S.A. - instytucję płatniczą, wpisaną przez KNF do rejestru usług płatniczych (nr IP2/2012). Regulamin usługi dostępny jest w punkcie oraz na www.billbird.pl.
W sieci moje rachunki można dokonać opłaty za rachunki/faktury posiadające kod kreskowy.
Wszystkie rachunki, także bez kodu kreskowego, można opłacić w wybranych punktach sieci moje rachunki – szukaj ich w lokalizatorze klikając odpowiednią kategorię rachunku – ZUS, US, KRUS, woda, śmieci itp.
W zależności od wybranego sposobu zapłaty w wybranym punkcie (standardowa płatność lub przyspieszony przekaz) i od księgowania wpłat w banku, w którym dany wystawca posiada rachunek. Przekazanie płatności Jednorazowej (uznanie rachunku bankowego dostawcy [banku] Odbiorcy) nastąpi w terminie jednego dnia roboczego od daty dokonania wpłaty (nie licząc dnia wpłaty Klienta). W przypadku kiedy Państwa zlecenie otrzymamy w postaci papierowej (papierowy Rachunek), przekazanie płatności jednorazowej (uznanie rachunku bankowego dostawcy [banku] Odbiorcy) nastąpi w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych od daty dokonania wpłaty (nie licząc dnia wpłaty Klienta).
Współpraca z wystawcami rachunków odbywa się w oparciu o podpisane umowy o świadczeniu usług przyjmowania płatności gotówkowych w autoryzowanych punktach sieci moje rachunki. BillBird odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego z każdorazowo zawieranej umowy w zakresie zlecenia przekazu Płatności Jednorazowej Wystawcy na zasadach określonych w Ustawie z dnia 19 sierpnia 2011r. (t. jedn. Dz.U. z 2014r., poz. 873 ze zm.) na podstawie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego („KNF”), która jednocześnie sprawuje nadzór nad BillBird jako Krajową Instytucją Płatniczą wpisaną do rejestru pod numerem IP2/2012.
W sytuacji, gdy należność za rachunek została uregulowana w sieci moje rachunki, a mimo to Wystawca wyśle upomnienie należy:
- zgłosić się z orginałem potwierdzenia zapłaty do punktu, w którym opłacony został rachunek;
- lub przesłać wymienione poniżej dokumenty na adres BillBird S.A. ul. Kamienna 21, 31-403 Kraków;
- lub skontaktować się z telecentrum BillBird pod numerem telefonu: +48 12 293 34 00 lub +48 12 398 77 18;
- lub wypełnić formularz reklamacyjny i przesłać go faxem na numer: +48 12 293 33 02, listem lub jako -skan na adres e-mail: support@billbird.pl;
- lub wypełnić formularz reklamacyjny online.
Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać:
- oryginał potwierdzenia zapłaty
- formularz reklamacyjny
- inne wymagane dokumenty np. faktura, wezwanie do zapłaty itp.
Dane adresowe
BillBird S.A. | Dojazd
Ul. Wielicka 28b bud.C, 30-552 Kraków
tel. +48 12 293 33 34
fax. +48 12 293 33 01
Formularz kontaktowy
Mapa dojazdu
Ta strona używa plików cookies (ang. ciasteczka) w celu zachowania twoich preferencji użytkownika oraz gromadzenia danych statystycznych. Nie używamy ciasteczek w celu prezentowania personalizowanych treści reklamowych. Więcej na temat polityki prywatności cookies znajdziesz tutaj. Jeżeli nie zgadzasz się z wysyłaniem przez nas ciasteczek zmień ustawienia swojej przeglądarki.