Paysafecard - wyszukiwarka punktów sprzedaży

Wybierz usługę i wpisz nazwę miejscowości aby wyszukać punkty

Paysafecard działa w ten prosty sposób

Znajdź punkt sprzedaży na powyższej mapie.

1

Odwiedź wybrany punkt sprzedaży i kup doładowanie PSC o wartości 20zł, 30zł ,50zł lub 300zł

2

Zapłać online w tysiącach sklepów internetowych za pomocą 16-znakowego PINu paysafecard.

3

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  • Dokonujemy zwrotów dostępnych środków paysafecard. W celu złożenia wniosku o zwrot online prosimy przygotować następujące dane i dokumenty :

    - dane konta bankowego (nazwa banku, IBAN, BIC)
    - kopia PIN-u (kopie PIN-ów), którego dotyczy zwrot
    - Pozostałe dokumenty, które mogą być wymagane: kopia dokumentu tożsamości ze zdjęciem (np. paszportu, prawa jazdy lub dowodu osobistego – przednia i tylna strona)
    - potwierdzenie miejsca zamieszkania (np. rachunek za prąd, potwierdzenie zameldowania, decyzja podatkowa itp.)

    Prosimy pamiętać, że za zwrot jest pobierana i odliczana opłata operacyjna w wysokości 20 PLN. Przetworzenie wniosku o zwrot może potrwać do jedenastu dni roboczych.

    Tutaj można znaleźć internetowy wniosek o zwrot.
  • Realizacja zwrotów trwa z zasady do jedenastu dni roboczych. Natychmiast po przetworzeniu wniosku użytkownik otrzyma wiadomość e-mail z powiadomieniem.
  • Jeżeli na konto użytkownika w my paysafecard nie można wczytać PIN-ów, należy sprawdzić swój aktualny status w punkcie „Mój status”. W razie osiągnięcia limitu doładowań można tam podnieść swój status.
  • Listę punktów w Twojej miejscowości znajdziesz korzystając z wyszukiwarki powyżej.
  • Gdy użytkownik kliknie w oknie płatności na „Zapłać”, dana kwota płatności zostanie przekazana do odpowiedniego sklepu internetowego. Kwota transakcji jest udostępniana w danym sklepie internetowym w ciągu kilku minut.

    Jeżeli w wyjątkowym przypadku (np. z przyczyn technicznych) zlecona transakcja nie może zostać zrealizowana, kwota zostaje zwrócona użytkownikowi (i jest ponownie dostępna po kilku minutach).
  • Jeżeli nie pamiętasz hasła lub nazwy użytkownika, należy kliknąć na odpowiedni link w oknie logowania ("Nie pamiętam hasła" lub "Nie pamiętam nazwy użytkownika") i postępować zgodnie ze wskazówkami. Poza tym czasami pomaga, jeżeli w ustawieniach przeglądarki usunie się ciasteczka lub można spróbować zalogować się przy pomocy innej przeglądarki.

    Jeżeli nadal masz problemy z zalogowaniem się do konta my paysafecard, należy zwrócić się do Centrum Serwisowym paysafecard.

Wczytywanie

Kontakt

Dane adresowe Orbita Sp. z o.o. | Dojazd
ul. Kamienna 21, 31-403 Kraków
tel. +48 12 293 33 34
fax. +48 12 293 33 01
Formularz kontaktowy
Mapa dojazdu