To, jak jesteśmy obsługiwani przez naszego dostawcę energii, ma ogromny wplyw na to, czy jesteśm zadowoleni z jego usług, czy raczej często pojawia się w naszej głowie myśl o zmianie. Dowiedz się, jak wygląda obsługa klienta w firmie Tauron!
Internetowo, a więc szybko i o każdej porze
Tak jak każda nowoczesna firma, Tauron oferuje swoim klientom opcję kontaktu internetowego. System Taurona nosi nazwę eBOK. Jest to przejrzysty serwis zadedykowany zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. Można tam dokonać analizy zużycia prądu. Osoby, które korzystają z usługi Tauron Ciepło znajdą tam wszelkie faktury, umowy i inne ważne informacje. Małe i średnie przedsiębiorstwa z obszaru Górnego Śląska mogą natomiast korzystać ze stworzonego specjalnie dla nich serwisu e-Biuro. Ten innowacyjny system pozwala także na zarządzanie procesem przyłączeniowym. Obiekty w okolicach Gliwic mogą korzystać z funkcji “ePrzyłącza”, zaś obszar krakowsko-wrocławski ma do dyspozycji opcję “Przyłączenia”.
Kontakt face to face
Są jednak sprawy, które warto jest omówić osobiście z pracownikiem firmy - niektórzy z nas zresztą czują się najpewniej w tym rodzaju interakcji. Liczne Punkty Obsługi Klienta znajdziemy w województwie śląskim, dolnośląskim, opolskim i małopolskim. Oczywiście, lokalizacje Punktów można sprawdzić na stronie firmy.
Tauron czeka na Twój telefon
Kolejnym sposobem, w jaki możesz skontaktować się z Obsługą Klienta Tauron, jest telefon. W Tauronie działają dwie infolinie. Pierwsza z nich to tak zwana infolinia obsługowa, która działa pod numerem: 32 606 0 606. Kiedy tam zadzwonimy, natychmiast otrzymamy potrzebne informacje na temat faktur, zużycia energii czy dostępnych nowych taryf. Do dyspozycji klientów jest także jest infolinia sprzedażowa - jest ona dostępna pod numerem 555 444 555. Umożliwia ona dokonanie zmiany taryfy oraz zakup kolejnej usługi. Kontakt telefoniczny jest możliwy od poniedziałku do piątku między godziną 7:00 a 18:00. Koszt połączeń naliczany jest według standardowych stawek operatora. W przypadku awarii lub czasowej przerwy w dostawie energii (niezwiązanych z problemami po stronie Tauronu) możemy kontaktować się z numerem 32 303 0 991.
Ludzie listy piszą…
No dobrze, ale przecież doskonale wiemy, że nie każdy z nas jest miłośnikiem nowych technologii - niektórzy nadal wolą formy bardziej tradycyjne, które nie wymagają bycia na bieżąco z technicznymi nowinkami. Specjaliści z Tauronu doskonale o tym wiedzą, dlatego też są otwarci na komunikację listowną! Jeśli zatem Ty również chciałbyś napisać list do swojego dostawcy energii, przygotuj papier, długopis i kartkę, a następnie wyślij list na adres: Lwowska 23, 40-389 Katowice. Tauron bardzo poważnie traktuje swoich klientów, dlatego też Twój list na pewno zostanie przeczytany, a jego treść będzie miała wpływ na przygotowywaną ofertę tego przedsiębiorstwa!
Firma Tauron jest otwarta na różne formy komunikacji z klientami - w końcu to ich zadowolenie jest najważniejsze. Nie wahaj się zatem kontaktować ze swoim dostawcą prądu, gdy tego potrzebujesz!